Circa i materiali di cable, Quantu sapete?

I cables di dati sò indispensabili in a nostra vita di ogni ghjornu.Tuttavia, sapete veramente cumu sceglie un cable attraversu i so materiali?
Avà, scopremu i sicreti di questu.
Cum'è un cunsumadore, u sensu di u toccu serà u modu più immediata per noi di ghjudicà a qualità di un cable di dati.Pò si senti duru o dolce.In fatti, u sensu differente di u toccu rapprisenta a diversa capa esterna di u cable di dati.In generale, ci sò trè tippi di materiali per custruisce una strata di cable, PVC, TPE è filu intrecciatu.
I cavi di dati ghjucanu un rolu significativu in a carica è u trasferimentu di dati di i telefuni mobili.Per quessa, hè di grande impurtanza à sceglie i materiali esterni di cable.Un cables di cunnessione di qualità povira pò purtà à tempi di carica allargati, trasmissioni di dati instabili, rotture è altri prublemi potenziali, è ponu ancu purtà à u scrapping o l'esplosione di i dispositi elettronici.

Materiali PVC (cloruro di polivinile):
Vantaggi:
1. low cost di custruzzione, bon insulation è resistenza à u clima.
2. Cavi di dati PVC sò più prezzu chè altri tipi di cables
Svantaghji:
1. tessitura dura, poviru resilience, facile à causari ruttura e peeling.
2. A superficia hè ruvida è dull.
Materiali TPE (elastomer termoplastico):
Vantaggi:
1. eccellenti prestazione di trasfurmazioni, excelente colorazione, toccu suave, resistenza à u clima, resistenza à a fatigue è resistenza à a temperatura.
2. sicuru è micca tossicu, senza odore, senza irritazione à a pelle umana.
3. pò esse riciclata à riduce i costi.

Svantaghji:
1. micca resistente à a terra.
2. Micca forti cum'è materiale di cable intrecciata usu impropriu vi purtari a peddi sbuccà.
In una parolla, TPE hè in realtà un materiale di gomma molle chì pò esse stampatu da e macchine di stampa termoplastiche ordinarie.A so flessibilità è a tenacità sò assai megliu in paragunà à u PVC, ma u più impurtante hè più ecologicu è pò esse riciclatu per riduce i costi.A maiò parte di i cavi di dati originali per i telefunini sò sempre fatti di TPE.
I cables di dati ponu ancu sfondate s'ellu hè adupratu per un bellu pezzu, cusì pò esse difficiule d'utilizà un cable finu à cumprà un novu telefunu.Ma a bona nutizia hè chì i novi prudutti sò sviluppati tuttu u tempu, è u materiale di cable intrecciatu più durable hè avà dispunibule.

Materiali di filu di nylon intrecciatu:

Vantaggi:
1.aumentà l'estetica è a forza di tensione esterna di u cable.
2. no tugging, soft, bending and conforming, resilience assai bona, micca facilmente tangled o creased.
3. Eccellente durabilità, micca facilmente deformata.

Svantaghji:
1. Maior absorption di umidità.
2. Ùn hè abbastanza stabilità dimensionale. Grazie per a lettura!Sò sicuru d'avè una megliu cunniscenza di a scelta di un cable di dati, cusì attente à a prossima edizione!


Tempu di Postu: Apr-04-2023