T28-Cable di gel di silice luminoso

T28-Cable di gel di silice luminoso

Breve descrizione:

* Funzione: carica / trasmissione

* Diametru: 3,8 mm

* Lunghezza: 1 m

* Interfaccia: Micro / Lightning / Type C

* Materiale: TPE

* Carica super rapida 6A


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Detail di u produttu

1.No più bughjura di notte Spegnete a luce è pudete truvà à un sguardu. Ùn fate micca male à a bateria è ùn sopra pressione.Hè sicuru di dorme di notte Ùn vi preoccupate più di ùn truvà micca un cable di dati di notte.

2.Three interfacce Universale tutti i mudelli. Interfaccia Apple, interfaccia di tipu-C, interfaccia micro Per piacè identificà l'interfaccia mobile per a compra.

3.Premium gel di silice luminoso Linea di dati di carica rapida. Luce di culore cool / currente visuale / carica rapida.

4.Thickened filu stagnatu core Vicinu à zero consumption.Select high-qualità filu stagnatu core.

5.Low pèrdite è trasmissioni di carica più veloce.Q materiale elasticu di gel di silice di qualità alimentaria hà effettu antifreeze Materiale di gel di silice di qualità alimentaria U cuntattu di u zitellu hè assicuratu.

6.L'antica linea di dati hè caricata per 60 minuti per una trasmissione in una linea. Trasferite i fugliali da l'urdinatore à u telefuninu. A velocità di trasmissione pò esse finu à 480 mbps senza rete Cunnette u telefuninu per trasfiriri rapidamente i fugliali è liberate a memoria di u telefuninu. telefonu.

Disegnu di dettagliu

T28-Câble de gel de silice lumineux (1) T28-Câble de gel de silice lumineux (2) T28-Câble de gel de silice lumineux (3) T28-Câble de gel de silice lumineux (4) T28-Câble de gel de silice lumineux (5) T28-Câble de gel de silice lumineux (6) T28-Câble de gel de silice lumineux (7) T28-Câble de gel de silice lumineux (8) T28-Câble de gel de silice lumineux (9)


  • Previous:
  • Next:

  • I prudutti cunnessi